Příběh Green idea na CNN Prima NEWS
| Doba čtení: 1 min |
Za každou značkou, která si získá důvěru zákazníků, stojí lidé s jasnou vizí a snahou dělat věci poctivě. O tom je i pořad Family Business Week. Představuje úspěšné podnikatelské rodiny s autentickým základem. A právě proto si vybral i příběh Green idea.
Co se v pořadu dozvíte?
Diváci nahlédnou do zákulisí firmy spolu s majitelem Jiřím Pantůčkem a jeho dcerami, které jsou dnes pevnou součástí rodinného podniku. Jiří v rozhovorech otevřeně mluví o tom, co pomáhá udržovat rovnováhu mezi byznysem a rodinou, jak se dá rodinný podnik rozvíjet, aniž by přišel o svoji podstatu, jaké principy se ve firmě předávají z generace na generaci a proč jsou lidé, vztahy a vzájemná důvěra stejně důležité jako výsledky.
Jak se malá rodinná výroba proměnila v moderní firmu se stovkami produktů? Celý díl si již nyní můžete pustit online na našem YouTube kanálu.
